مقدمه

ما در امداد خودرو نادر تمامی تلاش خود را کرده ایم تا همه خدمات امدادی خودرو اعم از مکانیک سیار شبانه روزی – مکانیک سیار انواع خودرو داخلی و خارجی را  در شبانه روز و 24 ساعته در کلیه مناطق تهران با لوازم یدکی و ابزار کار مجهز انجام می دهیم.

مکانیک سیار شبانه روزی مخصوصا اگر در اتوبان های تهران انجام شود بسیار پرخطر است چرا که تعمیر خودرو در شب کنار خیابان های تهران احتیاج به ایمنی بالاتر و لوازم و ابزار مخصوص شبانه است . در ادامه توضیحات بیشتری داده میشود که چه خودرو هایی در شب و چه ایراد های فنی در شب قابل انجام است پس لطفا تا ادامه این صفحه با ما باشید .

مکانیک سیار تجریش

مکانیک سیار شبانه روزی

به طور کل مکانیک سیار شبانه روزی به مراتب خیلی سخت تر از مکانیکی سیار در روز است . مکانیکی سیار شیانه روزی با خطرات تصادف و پیدا کردن بعضی از قطعات خودرو و کاهش دید برای تعمیر مکانیکی سیار مواجه است . 

همچنین امدادگر مکانیک سیار شبانه روزی باید به تجهیزات که در شب برای نور دهی و اعلام خطر مناسب برای محافظت از خود و امداد خواه و همچنین خودرو های خود و مشتری استفاده کند . 

بنابر این این طور میشود گفت که مکانیکی سیار شبانه روزی برای رساندن خدمات سیار در شب برای بعضی از خودرو هایی که لوازم و قطعات کم یابی دارند ضعیف تر عمل می کند .

به طور مثال لوازم خودرو های پراید و 206 یا 405 به مراتب بهتر از خودرو های جک یا لیفان یا برلیانس یافت میشود .

این ها رو گفتم که بگویم اگر خودریی خواص دارید و فکر می کنید که لوازم آن به سختی یافت میشود می توانید لوازم مصرفی که فکر میکنید به مشکل می خورد را خریداری کنید و برای مبادا در خودرو داشته باشید که اگر روزی در مسیر به مشکل خوردید لوازم داشته باشید، که اگر لوازم داشته باشید مکانیک سیار پیدا میشود و برای شما انجام می دهد . مثلا تسمه دینام یک لوازم مصرفی است که بلاخره این تسمه دینام به کار شما می آید .

مطالعه کنید :   امداد خودرو پاسداران

در ادامه بیشتر از لوازم یدکی های مصرفی که شاید هر امدادگری در امداد نداشته باشد و مخصوص خودرو شما است توضیح می دهیم .

خدمات مکانیک سیار شبانه روزی

  • تعمیر سیار خودرو شبانه روزی
  • تعمیر خودرو در محل شما
  • پنچرگیری سیار خودرو شبانه روزی
  • باطری به باطری سیار خودرو شبانه روزی
  • تعویض پمپ بنزین خودرو در محل 
  • تعویض تسمه دینام

و تمامی خدماتی که در محل شما قابل تعمیر باشد بصورت شبانه روزی انجام میشود .

 

مکانیک سیار شبانه روزی شرق تهران

در تمامی مناطق شرق تهران اعم از تهرانپارس – نارمک – مجیدیه – نیرو هوایی – محلاتی پیروزی – استخر و……مکانیک های ماهر و متخصص ما با تمامی تجهیزات و قطعات مورد نیاز بصورت 24 ساعته اماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان در شرق تهران هستند.

خدمات مکانیکی ما شامل تعمیرات و عیب یابی و تعویض قطعات و….. میباشدو این خدمات که بصورت سیار هستند در مسیرهای پر ترافیک شرق تهران برای شما عزیزان بسیار ارزشمند میباشد.

مکانیکی سیار شبانه روزی شرق تهران بیشترین خدمات را برای خودرو های رند بازار با لوازم و قطعات اصلی در طول شب به صورت 24 ساعته انجام می دهد . 

ماشین ها رند بازار تهران به ماشین هایی کفته میشود که تعداد زیادی در اتوبان ها و خیابان های شهر تهران دیده میشود مانند پراید و 206 و 405 پرشیا و ….

چرا که لوازم و قطعات یدکی مصرفی این چند تا خودرو های رند بازار را در داخل خودرو های امدادی بگزاریم دیگر جایی برای لوازم یدکی خودرو های دیگر نمی ماند بنا براین برای تعمیر خودرو ها مانند ماشین های هیوندا و خودرو های کیا و خودرو های تویوتا از امدادگرام مخصوص که متخصص این خودرو ها میباشند استفاده می کنیم .

مطالعه کنید :   قیمت حمل خودرو با یدک کش سال 1402

به طور کل اگر لوازم خودرو شما را نداشته باشیم نصبت به ساعت خرابی خودرو شما لوازم مصرفی خودرو شما را تلفنی و با پیک موتوری تهیه می کنیم و در خواست ارسال به محل میکنیم .

مکانیک سیار شبانه روزی غرب تهران

تعمیرکار سیار شبانه روزی غرب تهران خودرو بصورت حرفه ای در تعمیر خودرو شما در محل مشتری می رود و مشکل خودرو را در همان محل شما رفع میکند و لازم و ظروری است که این تعمیرکاران متخصص و دوره دیده باشند و قادر به تشخیص و رفع مشکل خودروها باشند. در غیر اینصورت این تعمیرکار میتواند ضرر جبران ناپذیری برای شما ببار بیاورد. پس ما در امداد خودرو نادر با بیش از 15 سال سابقه از شما در خواست داریم که تعمیر خودرو خود را به هر کسی نسپارید و خدمات امدادی خود را به امدادگران کار بلد ما بسپارید و خیال خود را راحت کنید.

مکانیک سیار غرب تهران ما در امداد خودرو نادر میتوانند مشکلات سیستم ترمز – باتری – موتور – سرویس های دوره ای خودرو  و…. را انجام دهند.

مکانیک سیار شبانه روزی

مکانیک سیار تهران

مکانیکی سیار تهران میتواند در مواقعی، بسیار کار آمد باشد چرا گه برای بعضی از ایراد هایی که برای خودرو ها در مسیر پیش می آید می تواند خیلی ابتدایی و به اصطلاح سرپایی بر طرف شود، در این مواقع هم از نظر زمان و هم هزینه به رفه است که از مکانیک سیار تهران استفاده کنید .

اما در بعضی از ایراد های خودرو نه از نظر زمانی و نه از نظر قیمت به صلاح نیست در محل و اتوبان انجام شود چرا که مکانیک سیار تهران بیشتر برای خودرو هایی اعزام میشود که تعمیر در محل کمتر از یک ساعت اتجام شود . 

مطالعه کنید :   مکانیک سیار پراید کاربراتور و انژکتور

وقتی که از مکانیک سیار تهران صحبت می کنیم بعضی از مشتریان توقع دارند که مکانیک سیار تهران برای آنها معجزه کنند مثلا راننده نیسان وانت تماس گرفته و اعلام میکند یه مکانیک سیار برای من اعزام کنید دیسک و صفحه من خراب شده در محل برای من تعویض کند .

بعد به مرکز تماس اعلام میکند دیسک و صفحه نیسان وانت در محل تعویض نمی شود، شاکی هم میشود میگوید پس چرا زدی مکانیک سیار تهران!!!!!!!!

این را گفتم که بگویم مکانیک سیار تهران بیشتر برای خودرو هایی به صرفه است که ایراد های جزئی داشته باشند .

تعمیر خودرو در محل

در صورتی که خودرو شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد میتوانید از تعمیر خودرو در محل استفاده کنید و تعمیر خودرو خود را سریعتر انجام دهید.ما در امداد خودرو نادر تمامی خدمات امدادی را در سریعترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه میدهیم.

تعمیر خودرو در محل بصورت سیار است و این امکان را به مشتریان عزیز میدهد تا خودرویشان را به جای اینکه به تعمیرگاه ببرند از امدادگران ماهر ما در محل مورد نظر خود بهره ببریدو در این صورت در وقت و هزینه صرفه جویی کنند. 

سخن آخر

سخن اخر این که ما با امدادگران متخصص و با تجربه ای که در امداد خودرو نادر داریم از تمامی خدمات امدادی خودرو اعم از امداد خودرو – حمل خودرو – کفی خودروبر – تعمیر خودرو در محل  و ………به نحو احسنت استفاده میکنیم و امیدواریم بتوانیم در همه این خدمات کمکی به شما کرده باشیم.

تماس فوری