امداد خودرو ولنجک

 امداد خودرو ولنجک – یدک کش ولنجک

خدمات امدادخودرو نادر با 15 سال سابقه در امداد خودرو ولنجک – یدک کش ولنجک – امداد خودرو غرب تهران – امداد خودرو شمال تهران – امداد خودرو شرق تهران – امداد خودرو تهران – ماشین بر – یدک کش – امداد خودرو شبانه روزی – شماره امداد خودرو – خودروبر – حمل خودرو با نیسان – حمل خودرو با جرثقیل – امداد خودرو سیار – امداد خودرو سیار تهران – یدک کش – پنچرگیری سیار – پنچرگیری در محل – پنچرگیری سیار غرب تهران – پنچرگیری شبانه روزی – باطری به باطری سیار – باطری به باطری در محل – مکانیک سیار – تعمیرکار سیار – تعمیرکار سیار – پنچرگیری سیار – پنچرگیری در محل – باز کردن درب خودرو در محل و…. خدمات خود را به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن انجام دهد.برای مشاوره رایگان و دریافت خدمات امدادی امداد خودرو نادر با شماره 09369360011 تماس بگیرید.

حمل خودرو ولنجک

امدادخودرو نادر با نیروی متخخص در کارامدادی  توانسته در امداد خودرو – امداد خودرو ولنجک – امداد خودرو غرب تهران — امداد خودرو شرق تهران – امداد خودرو ولنجک – یدک کش ولنجک – خودروبر ولنجک – حمل خودرو با نیسان چرخگیر ولنجک – بکسل ماشین ولنجک – امداد خودرو تهران – امداد خودرو شبانه روزی – شماره امداد خودرو ولنجک – خودروبر – حمل خودرو با نیسان – حمل خودرو با جرثقیل ولنجک – امداد خودرو سیار – امداد خودرو سیار تهران – یدک کش – پنچرگیری سیار ولنجک – پنچرگیری در محل – پنچرگیری سیار غرب تهران – پنچرگیری شبانه روزی – باطری به باطری سیار ولنجک – امداد خودرو شمال تهران  – باطری به باطری در محل ولنجک – مکانیک سیار ولنجک – تعمیرکار سیار ولنجک – باز کردن درب خودرو در محل ولنجک و…. خدمات خود را به بهترین نحو و در کمترین زمان ممکن انجام دهد.
مطالعه کنید :   امداد خودرو منطقه 1
برای مشاوره رایگان و دریافت خدمات امدادی امداد خودرو نادر با شماره 09369360011 تماس بگیرید. امداد خودرو ولنجکهدف امداد خودرو نادر آگاهی رساندن و مشاوره رایگان و خدمات رسانی به شما عزیزان در کمترین زمان ممکن میباشد.

🔴 شمع خودرو

👈 سرویس و نگهداری شمع‌ها که وظیفه مشتعل کردن مخلوط سوخت و هوا را در موتور به عهده دارند، بسیار مهم است.نوک شمع‌ها باید سفید رنگ باشد و اثری از دوده، چربی و رنگ‌زدگی در آن‌ها مشاهده نشود.جرقه نامنظم، استارت نامناسب، شتاب کم، احتراق ناقص، لرزش در دور آرام موتور و دود آبی رنگ اگزوز می‌تواند نشانه معیوب بودن شمع‌های خودرو باشد.✅ شمع‌ها را باید با نظر و توصیه سازنده تعویض کرد.گاز دادن بیش از حد یا کمتر از حد معمول، هر دو عمر موتور را کم خواهد کرد.👈 برای خودروهای عادی، دور موتور 2500 تا 4500 مناسب است.

تفاوت بین سانروف و مونروف چیست؟

تا به حال کلمه سانروف را زیاد شنیده‌ایم؛ آپشنی که امروزه به یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها و اهداف پیش رو در خرید اتومبیل تبدیل شده است و آن هم دلایلی جز زیبایی در نمای خودرو و بهره‌مندی گهگاهی از هوای تازه نیست. اما هر چند امروزه در کنار سانروف، سقف پانوراما نیز شنیده می‌شد اما کمتر کسی از کلمه Moon Roof شنیده است؛ آپشنی که می‌توان آن را سرآغاز روی کار آمدن تکنولوژی بسیار پرطرفدار سقف پانوراما دانست. اما تفاوت بین سانروف و مونروف چیست؟#سانروف در بالای سقف قرار دارد و ممکن است دستی یا برقی باشد. این قطعه از قدیم در خودرو‌ها وجود داشته است و آپشن جدیدی نیست. سانروف کاملا باز می‌شود و بالای سقف و یا درون لایه‌ای از آن قرار می‌گیرد.
مطالعه کنید :   مکانیک سیار تجریش
اما مونروف توسط کمپانی فورد برای اولین بار در دهه ۷۰ میلادی معرفی شد. مونروف برعکس سانروف که ممکن است فلزی و کاملا تیره باشد که حتی نور و روشنایی از آن عبور نکند، از جنس شیشه یا طلق‌های روشن است که حتی در صورت حرکت نکردن از محل خود، فضای بالای سر خود را در دید راننده و سرنشینان قرار می‌دهد.✳️ ضمن آنکه مونروف نیز می‌تواند باز شود و جریان هوای تازه را از خود عبور دهد اما بازشدن مونروف مثل سانروف به طور کامل نیست و فقط قسمتی از جای خود برای عبور هوا، حرکت می‌کند.اما نیاز به داشتن سانروف برای ورود حجم زیادی از هوا در کنار استفاده سرنشینان عقب از مونروف باعث شد تا هم سانروف در خودرو‌ها قرار بگیرد و هم سقف پانوراما وارد دنیای خودروسازی شود. 
تماس فوری