در اینجا با امداد بنزین سیار در خدمت شما هستیم:امداد خودرو نادر با 15 سال سابقه و کادری مجرب توانسته در سراسر تهران و حومه خدماتی از قبیل یدک کشامداد خودرو سیار -پنچرگیری سیار –باطری به باطری سیار -مکانیک سیار – امداد بنزین سیار –سوخت رسانی سیار – باز کردن درب خودرو و حمل خودرو را انجام دهد.برای دریافت خدمات امدادی ما با شماره 09369360011 تماس بگیرید.

امداد بنزین سیار

امداد خودرو نادر توانسته  در بنزین سیار – بنزین سیار تلفن – الو بنزین – امداد بنزین سیار در غرب تهران اعم از سوخت رسانی سیار پونک – سوخت رسانی سیار اشرفی اصفهانی – سوخت رسانی سیار سعادت آباد- سوخت رسانی سیار مرزداران – سوخت رسانی سیار ستاری- سوخت رسانی سیار شهرک غرب – سوخت رسانی سیار فرحزاد – سوخت رسانی سیار آزادی – سوخت رسانی سیار آزادگان – سوخت رسانی سیار دهکده – سوخت رسانی سیار منطقه 22- سوخت رسانی سیار کوهک – سوخت رسانی سیار شهران -سوخت رسانی سیار کوهسار – سوخت رسانی سیار کن – سوخت رسانی سیار شمال تهران اعم از سوخت رسانی سیار ولنجک – سوخت رسانی سیار تجریش – سوخت رسانی سیار جردن- سوخت رسانی سیار سئول – سوخت رسانی سیار پارک وی – سوخت رسانی سیار فرشته- سوخت رسانی سیار ونک -سوخت رسانی سیار ولیعصر- سوخت رسانی سیار نیایش و…..را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.برای دریافت خدمات امدادی ما با شماره 09369360011 تماس بگیرید.امداد بنزین سیار 

هدف امدادخودرو نادر

هدف امداد خودرو ما آگاهی رساندن وامداد رسانی به شما عزیزان در کمترین زمان ممکن خواهد بود .

امداد بنزین سیار

 پمپ بنزین که در اکثر خودروها از میل سوپاپ می گیرد وظیفه ارسال سوخت به کاربراتور را دارد.

ومانند  جارو برقی است که با ایجاد خلا کار می کند و عمل پمپ بنزین این است که هنگامی که خلا در چند راهه مکش کم  است به  ان کمک می کند .

پمپ بنزین از دو قسمت زیرتشکیل شده است:

1-دیافراگم

2-دو عدد سوپاپ

دلایل از کار افتادن پمپ بنزین

یکی از شایع ترین دلایلی که پمپ بنزین از کار می افتد، سوختن آن می باشد. سوختن پمپ بنزین می تواند دلایل زیادی داشته باشد که یکی از آن ها داغ شدن بیش از حد پمپ می باشد که معمولا با پایین رفتن سطح بنزین در باک خودرو، پیش می آید. اگر ما مدت زیادی خودرو را در حالتی که بنزین آن کم است روشن نگاه داریم، ممکن است به دلیل عدم تماس مناسب پمپ با بنزین، این دستگاه داغ شده واز کار بیفتد.اگر پمپ بنزین بسوزد، خودرو در هر حالتی خاموش خواهد شد و تا تعویض نشدن پمپ معیوب با یک پمپ سالم، روشن نخواهد شد. فرقی نمی کند شما در جاده تردد می کنید یا در شهر، اگر پمپ بنزین خودروی شما دچار مشکل شود، دردسر بزرگی برای شما ایجاد خواهد شد. یکی دیگر از دلایلی که ممکن است پمپ بنزین خودروی شما از کار بیفتد،سوختن فیوز پمپ بنزین می باشد.فیوز پمپ معمولا در جعبه فیوز خودرو قرار می گیرد و در صورتی که بسوزد، پمپ بنزین نیز از کار خواهد افتاد. پیشنهاد می شود قبل از اینکه اقدام به تعویض پمپ بنزین خود نمایید، حتما فیوز پمپ را نیز بازدید کنید تا در صورتی خرابی این قطعه، اول آن را تعویض نمایید که هزینه ای بسیار بسیار پایین تر خواهد داشت.

جعبه فیوز خودرو

اگر مکان این فیوز را در خودروی خود نمی دانید می توانید از طریق لینک جعبه فیوز خودرو های مختلف، به راهنمای جعبه فیوز خودروی خود دسترسی داشته باشید.یکی دیگر از دلایلی که ممکن است منجر به از کار افتادن و سوختن پمپ بنزین خودرو شود، استفاده از سوخت نامرغوب و یا سوخت حاوی آلودگی در باک می باشد.به علت فرسودگی باک خودرو، ممکن است در طول زمان قطعات آلودگی در آن ایجاد شود که اگر سطح سوخت خودرو کمتر از میزان استاندارد شود، ممکن است پمپ بنزین این آلودگی های ته نشین شده را نیز به سمت خود هدایت کرده و باعث وارد آمدن فشار زیادی بر خود شود که در نهایت منجر به سوختن آن می شود.پمپ بنزین سیاربرای مشاوره و استفاده از خدمات امداد خودرو نادر با شماره 09369360011 تماس بگیرید.
تماس فوری