سعادت اباد یکی از مناطق غربی تهران میباشد که معمولا به خاطر موقعیت اداری و مسکونی تقریبا پر تردد میباشد بنابراین یک امدادخودروی مناسب برای این منطقه ظروری است .

امداد خودرو سعادت اباد نادر با امدادگران مجرب و کاردان خود بر این است تا خدمات امدادی شما عزیزان در منطقه سعادت اباد را در کمترین زمان با بهترین کیفیت خدمات را انجام دهد.

خدمات امداد خودرو سعادت اباد

  • یدک کش سعادت اباد 
  • خودروبر سعادت اباد
  • پنچرگیری سیار سعادت اباد
  • باطری به باطری سیار سعادت اباد
  • حمل خودرو سعادت اباد
  • مکانیک سیار سعادت اباد 
  • تعمیر در محل سعادت اباد
  • باطری سازی سعادت اباد 
  • سوخت رسانی سیار سعادت اباد
  • و…………

یدک کش سعادت اباد

اگر در سعادت اباد هستید و حالا به هر دلیلی خودرو شما دچار مشکل شده اصلا نگران نباشید و با یدک کش سعادت اباد نادر تماس بگیرید و در کمترین زمان امدادگران ما را کنار خود ببینید .

امدادگران با تجربه ما درتمامی زمینه ها یاری رسان شما هستند و مشاوره لازم جهت حمل خودرو شمابرای اسیب نرسیدن به خودرو را به شما میدهند و تصمیم نهایی با شما است که خودو خود را با خودروبر و یا یدک کش حمل کنید و کار خود را انجام دهید.

باطری به باطری سیار سعادت اباد

همان طور که گفتیم در صورتی که ماشین استارت نخورد و روشن نشود احتمال این که مشکل باطری در خودروی شما به وجود آمده باشد بسیار زیاد است. در صورت تخلیه شدن باطری خودرو با استفاده از باطری به باطری سیار می توانید خودروی خود را روشن نمایید.

برای دریافت خدمات امدادی ما با شماره 09369360011 تماس بگیرید.

امداد خودرو غرب تهران

مکانیک سیار سعادت اباد

 امداد خودرو نادر با امدادگرانی که در سعادت ابادمستقر دارد و با کمک گرفتن از gps سعی بر این دارد تا خدمات امدادی شما از جمله تعمیر در محل خودرو شما را در کمترین زمان البته با امدادگران متخصص در کار تعمیرات  به نحو احسنت انجام دهد و رضایت خاطر شما عزیزان را جلب کند .

پس اگر در سعادت اباد خودرو شما نیاز به تعمیر دارد و شما وقت کافی برای رفتن به تعمیرگاه را ندارید با مکانیک سیار سعادت اباد نادر تماس بگیرید و کار خودرو خود را با اطمینان خاطر به امدادگران ما بسپارید.

حالا ما میخواهیم به این سوال که در اکثر اوقات در ذهن شما است را پاسخ دهیم:

چرا خودرو روشن نمیشود؟

در زمانی که خودروی شما روشن است با برداشتن قطب مثبت باطری علت دقیق روشن نشدن خودرو را میتوان فهمید. در صورتی که پس از برداشتن قطب مثبت باطری، ماشین همچنان روشن بماند، مشکل از باطری می باشد و می بایست در صورت نیاز باطری را تعویض نمود.

اما در صورتی که با برداشتن قطب مثبت، اتومبیل شما خاموش شد، این مشکل ناشی از خراب شدن دینام خودرو می باشد .

بنابراین به احتمال زیاد نیاز به تعویض باطری نبوده و با تعمیر یا تعویض دینام مشکل برطرف خواهد شد. در این صورت می بایست با استفاده از یدک کش خودروی خود را به تعمیرگاه منتقل کنید یا دینام را جدا کرده و تا تعمیرگاه حمل نمایید.

در صورتی که خودروی شما خاموش باشد و در زمان استارت، برق پشت آمپر به صورت ضعیف روشن خاموش می شود و استارت نمی خورد و تق تق صدا می دهد نشان دهنده خرابی باطری می باشد.می

جمع بندی

امداد خودرو سعادت اباد نادر با 15 سال سابقه و امدادگرانی مجرب توانسته در یدک کش سعادت اباد – خودروبر سعادت اباد – حمل خودرو سعادت اباد – پنچرگیری سیار سعادت اباد -مکانیک در محل سعادت اباد – پنچرگیری خودرو در محل سعادت اباد و……….خدمات خود را در کمترین زمان و کیفیت عالی برای شما عزیزان ارائه دهد.

تماس فوری