امداد خودرو نادر با 15 سال سابقه و کادری مجرب توانسته در سراسر تهران خدماتی از قبیل یدک کش – امداد خودرو سیار – باطری به باطری سیار -یدک کش غرب تهران – امداد خودرو تهران – یدک کش تهران -باتری به باتری سیار -سوخت رسانی سیار – مکانیک سیار- تعمیرکار سیار -پنچرگیری سیار-تعمیرخودرو در محل -حمل خودرو با نیسان -خودروبر -باز کردن درب خودرو سیار و……. انجام دهد.

برای دریافت خدمات امداد خودرو تهران با شماره 09369360011 تماس بگیرید.

امداد خودرو تهران - یدک کش تهران

خدمات امداد خودرو تهران

حمل خودروهای لوکس – باطری به باطری سیار – باتری به باتری خودرو – باطری به باطری خودرو – خودروبر – خودرو بر تهران – پنچرگیری سیار- پنچرگیری شبانه روزی – مکانیک سیار – تعمیرکار سیار – مکانیک سیار در محل – تعمیر خودرو در محل – پنچزگیری سیار تهران – سوخت رسانی سیار – پمپ بنزین سیار – سوخت رسانی سیار غرب تهران – باز کردن درب خودرو سیار – با کمترین قیمت انجام خواهد شد. برای مشاوره و استفاده از خدمات امداد خودرو تهران با شماره ۰۹۳۶۹۳۶۰۰۱۱ تماس حاصل فرمایید. 

یدک کش تهران

امداد ما با تجربه چندین و چند ساله در امداد خودرو سیار و حمل انواع خودرو در تهران افتخار خدمت رسانی به همشهریان عزیز را دارد.سیستم یدک کش امداد خودرو نادر یکی از بهترین انواع یدک بوده و به طور مرتب بازدید و از نظر کیفی مورد آزمون قرار می گیرد.به همین علت حمل خودروی شاسی بلند و لوکس با بهترین کیفیت و بالاترین ایمنی توسط مجموعه امداد خودروی نادر انجام گرفته و تاکنون رضایت مشتریان کسب شده است.امداد خودرو غرب تهران توسط پرسنل مجرب امداد نادر با کمترین زمان انجام می شود. با جذب و افزایش کادر مجرب خود خدمات امداد خودرو شمال تهران را نیز در کمترین زمان ممکن به همشهریان عزیزارائه میدهد.

امداد خودرو تهران

خودروهایی که از عقب دچار آسیب شده اند یا برای حمل متداول مشکل دارند، می بایست از عقب حمل شده و انتقال داده شوند. یدک کشی که برای امدادرسانی به خودروی آسیب دیده به محل اعزام شده است، می بایست خودرو از عقب بارگیری نماید.متصدی یدک کش در صورتی که خودرو را از عقب بارگیری نماید می بایست فرمان را در حالت صاف قفل نماید. برای امداد خودرو در این حالت می بایست فرمان را در حالت صاف نگه داشته و سوئیچ را خارج نموده تا فرمان قفل شود و در صورتی که قفل فرمان عمل نمی کند می بایست فرمان در حالت صاف توسط طناب یا زنجیر مهار شود تا در طی مسیر به طرفین انحراف پیدا نکند.حمل خودروی شما از عقب نیازمند تخصص کافی میباشد که متخصصان ما با تجربه چندین ساله این تخصص را کسب کرده اند و در صورت نیاز شما کافیست با امداد خودرو تهران با شماره 09369360011 تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن به یاری شما بشتابند. امداد خودرو تهران

امداد خودرو سیار تهران

هدف امداد خودرو نادر هدف امداد ما آگاهی رساندن و خدمات رسانی به شما عزیزان در کمترین زمان ممکن میباشد.

7 نشانه اصلی سوختن “واشر سرسیلندر” خودرو

آیا می دانید وظیفه اصلی واشر سرسیلندر چیست و چه زمانی می سوزد؟ در ادامه از وظایف اصلی واشر سر سیلندر و نشانه های سوختن آن مطلع می شود. چه زمانی واشر سرسیلندر می سوزد واشر سر سیلندر بین بلوک موتور که قطعاتی مانند میل لنگ و پیستون ها داخل آن قرار دارند و فضای بین سیلندر و سرسیلندر را آب بندی می کند تا از فرار گاز از محفظه احتراق، نشت آب از کانال های آب و نشت روغن از کانال های روغن جلوگیری کند

کار واشر سرسیلندر چیست ؟

واشر سرسیلندر سه وظیفه اصلی دارد:آب بندی سیلندر1- وقتی موتور در حال کار کردن است، فشار سیلندر در موتور بنزینی به راحتی می تواند به 700 psi و در موتور دیزلی، تا 2 هزار psi برسد. واشر سرسیلندر سبب بهینه تر شدن حالت کارکرد سیلندر می شود . آب بندی واشر سرسیلندر با اهمیت است زیرا هر گونه نشتی گاز در دقت کار موتور تاثیر گذار بوده و موجب کاهش قدرت و راندمان موتور می گردد. واشرسر سیلندر باید بتواند فشار و حرارت زیاد ناشی از موتور را تحمل نماید. در صورتی که آب رادیاتور اندک باشد فشار زیادی به موتور و واتر پمپ وارد می شود و موجب سوختن واشر سر سیلندر می شود .

هدایت مایعات

2- داخل بلوک موتور و سرسیلندر مایع خنک کننده موتور و هم روغن موتور مورد نیاز هستند و مسیرهایی در واشر سرسیلندر وجود دارند که بین سر سیلندر و بلوک موتور در گردش باشند. در سرسیلندر، وظیفه مایع خنک کننده تنظیم دمای سوپاپ و شمع ها است.3- حفظ و نگهداری مایعات از وظایف واشر سرسیلندرمسیرهای مخصوص مایع خنک کننده و روغن موتور تنها چند میلی متر با هم فاصله دارند. جلوگیری از ترکیب مایع خنک کننده و روغن موتور با هم یکی از وظایف اصل واشر سرسیلندر استیکی دیگر از وظایف واشر سرسیلندر جلوگیری از نزدیک شدن گازهای احتراق به مسیرهای مخصوص مایع خنک کننده و روغن موتور است.

نشانه های سوختن واشر سرسیلندر

کم شدن آب رادیاتورمسدود شدن مجراهای عبور آب در موتورخنک نشدن آب رادیاتور به علت رسوب و یا نقص در عملکرد پروانهنقص فنی در ترموستات . نقص فنی در واتر پمپ و عدم گردش جریان آب در موتورپیچ خوردگی شلنگ های ورودی و خروجی رادیاتور.رانندگی طولانی در ترافیک و فشار بر موتور در فصل گرمااز دیگر علائم سوختن واشر سرسیلندر گرمای بیش از حد موتور، زدن جوش کاذب در رادیاتور، وجود آب در سرپیستون ها، مخلوط شدن آب و روغن، دیر روشن شدن موتور، بد کار کردن موتور، خروج بخار آب از اگزوز و رنگ روغن موتور تقریباً به صورت شیری رنگ خواهد بود و همچنین کم شدن قدرت و کشش موتور هستندنکته در سوختن واشر سر سیلندر اول آب رادیاتور داغ می شود و حرارت افزایش می یابد و پس از چند دقیقه بعد از رسیدن آمپر به خط قرمز واشر شروع به صدمه دیدن می کند. برای مشاوره و اطلاعات خودرویی بیشتر از صفحات دیگر امداد خودرو تهران نادر دیدن فرمایید .  برای استفاده از خدمات امداد خودرو تهران با شماره ۰۹۳۶۹۳۶۰۰۱۱ تماس حاصل فرمایید.  
تماس فوری