اگر در منطقه تجریش هستید و خودرو شما دچار خرابی و مشکل شده امدادگران ما در تجریش مستقرند تا برای یاری رساندن به شما در اسرع وقت کنار شما باشند پس نگران نباشید و برای حل مشکل خود اعم از پنچرگیری یا حمل خودرو و یا هرچیز دیگری با امداد خودرو تجریش نادر تماس بگیرید وکار خود را به ما بسپارید.

امیدواریم بتوانیم دراین زمینه به شما عزیزان کمکی کرده باشیم.

خدمات امداد خودرو تجریش

  •  یدک کش تجریش
  •  حمل خودرو تجریش
  •  پنچرگیری سیار تجریش
  •  امداد خودرو شبانه روزی تجریش
  • باطری به باطری سیار تجریش
  • مکانیک سیار تجریش
  • باطری سازی سیار تجریش

یدک کش خودرو تجریش

شمایی که در تجریش هستید و  خودرو شما دچار مشکل شده و قادر به حرکت کردن نیست خونسرد باشید و با یدک کش تجریش امداد خودرو نادر تماس بگیرید.امدادگران متخصص ما در تجریش اماده بکار هستند و در کمتر از 20 دقیقه کنار شما حضور دارند و با مشاوره دقیق شما را برای حمل خودرو یاری میدهند.

گاهی میتوانید خودرو خود را با نیسان یدک کش حمل کنید و تا محل مورد نظر خود ببرید اما گاهی خودرو شما را نمیتوان با نیسان یدک کش حمل کرد و برای جلوگیری از اسیب و خطر باید خودرو خود را با خودروبر تجریش حمل کنید.

امدادگران ما قبل از حمل به شما مشاوره لازم را میدهند اما باز هم در اخر شما تصمیم میگیرید که خودرو شما ب چه روشی حمل شود و ما دستورات شمارا اجرا میکنیم.

 

امداد خودرو تجریش

باطری به باطری سیار تجریش

یکی از پر تقاضاترین خدمات امداد خودرو تجریش همان باطری به باطری سیار تجریش میباشد.

گاهی به مواردی برمیخورید که برق خودرو شما دچار مشکل شده به این صورت که یا استارت نمیخوره و یا قطعات برقی خودرو کار نمیکنند در این زمان حتما باید دلیل این مشکل را در باطری خودرو جستجو کنید.

باطری به باطری سیار خودرو از ان دسته کارهایی است که هر کسی قادر به انجام دادن آن نیست و باید برای انجام این کار از افراد کار بلد کمک بگیرید .امدادگران امداد خودرو نادر در تمام لحظات اماده هستند تا برای باطری به باطری سیار خودرو در اسرع وقت کنار شما باشند.

تیم تعویض و تعمیر باطری امداد خودرو تجریش ما در نظر دارد که بهترین نوع باطری را به شما عزیزان تهرانی ارائه کند و همچنین بتواند خدمات را در سریعترین زمان ممکن ارائه دهد.

 

پنچرگیری سیار تجریش

اگر در شمال تهران هستید و خودرو شما دچار پنچری شده و لوازم پنچرگیری خدمت شما نیست و یا به هر دلیلی قادربه پنچرگیری نیستید میتوانید با پنچرگیری سیار تجریش تماس بگیرید تا امدادگران کار بلد ما در کمترین زمان خدمت شما باشند و پنچری خودرو شما را در همان مکانی که هستید بگیرند .

مکانیک سیار تجریش

مکانیک سیار خودرو تجریش یکی ازخدمات امداد خودرو نادر میباشد که در صورت نیاز شما برای یاری شما میشتابند.

مکانیک سیار خودرو یکی ازخدمات مفید و ضروری است که می‌تواند به شما کمک کند تا در صورت روبرو شدن با مشکلات فنی در سفر، به سرعت به مقصد خود برسید.
 

هدف امداد خودرو نادر آگاهی رساندن و مشاوره رایگان و خدمات رسانی به شما عزیزان در کمترین زمان ممکن میباشد.

یکی از علل خرابی انژکتور در خودروهایی که در کشورمان کار میکنند:

ناخالصی موجود در بنزین است .این نا خالصی ها گاهی انقدر ریز هستند که از فیلتر اولیه نصب شده بر روی پمپ بنزین و حتی فیلتر بنزین عبور میکنند و به انژکتور میرسند.

انژکتورها دارای یک فیلتر بسیار طریف هستند که سوخت پیش از ورود به مجموعه انژکتور از ان عبور میکند تا برای آخرین مرتبه  هر گونه ناخالصی داخلی آن پاک شود.

این فیلتر بسیار ظریف بوده و ممکن است به مرور در اثر ذرات معلق داخلی بنزین بگیرد .بعلاوه گاهی ذرات کوچک و یا محلول در بنزین از این فیلتر عبور میکنند که بعدا میتوانند بر روی سوراخ ریز خروجی انژکتور و یا فاصله میان سوزن انژکتور و دهانه آن رسوب کرده و میزان پاشش انژکتور را کم کنند.

در این شرایط با توجه به اینکه یک خرابی مکانیکی رخ داده استECU خودرو متوجه مشکل نمیشود و مدت زمان پاشش سوخت تغییر نمیکند اما این انژکتور به دلیل آنکه نمیتواند سوخت کافی را به بیرون بپاشد باعث ضعف توان موتور میشود.

 

جمع بندی

امداد خودرو نادر با 15 سال سابقه امداد رسانی سیار و نیروهایی مجرب توانسته در امداد خودرو تجریش – یدک کش تجریش و خدمات امدادی انواع خودرو ها داخلی و خارجی در اسرع وقت خدمات رسانی کند.

شمال غرب تهران میباشد.

برای تمامی خودروها امداد خودرو سیار 206،امداد خودرو سیار 207، امداد خودرو سیار 405، امداد خودرو سیار پژو، امداد خودرو سیار سمند، امداد خودرو سیار پرشیا، امداد خودرو سیار دنا، امداد خودرو سیار رنو، امداد خودرو سیار پراید، امداد خودرو سیار ال 90، امداد خودرو سیار ساندرو، امداد خودرو سیار هیوندا، امداد خودرو سیار سراتو، امداد خودرو سیار اسپورتیج، امداد خودرو سیار اپتیما، امداد خودرو سیار تویوتا، امداد خودرو سیار لکسوس، امداد خودرو سیارلیفان، امداد خودرو سیار جک، امداد خودرو سیار بنز – امداد خودرو  سیار بی ام و و امداد خودرو سیار مزدا با کمترین قیمت انجام خواهد شد.

لطفا جهت مشاوره و استفاده از خدمات ما با شماره  09369360011 تماس حاصل فرمایید .

تماس فوری