امداد خودرو نادر با کادری مجرب و سابقه 15 ساله توانسته در سراسر تهران و امداد خودرو افسریه ارزان – یدک کش افسریه با تعرفه اتحادیه خدماتی از قبیل یدک کش -امداد خودرو سیار -باطری به باطری سیار-پنچرگیری سیار-حمل خودرو و…..انجام دهد.برای دریافت خدمات امدادی ما با شماره 09369360011 تماس بگیرید.

امداد خودرو افسریه ارزان – یدک کش افسریه با تعرفه اتحادیه

امداد خودرو نادر با ارائه خدمات مکانیک سیار و یدک کش و همچنین پنچرگیری سیار، باطری به باطری سیار، سوخت رسانی سیار، باز کردن در خودرو، امداد خودرو سیار و نیسان جرثقیل -جرثقیل نیسان خدمات افزودن ضد یخ و ضد جوش را در محل خودرو شما انجام خواهد داد.خدمات امداد خودرو و تعویض آب رادیاتور، تعویض ترموستات، تعویض شیلنگ انواع خودرو پراید، برلیانس، رنو، ساندرو، تیبا، تندر 90، مگان، ساینا، سراتو، پژو، 206، 207، 405، پرشیا، دنا، سمند، وانت، پیکان، جک، ام جی، ام وی ام، لیفان، هیوندا، تویوتا و … در تمامی مناطق شمال تهران، شمال غرب تهران، غرب تهران و جنوب غرب تهران -بزرگراه بسیج -بزرگراه امام علی – بزرگراه بعثت -بزرگراه شهید محلاتی-بزرگراه امام رضا- بزرگراه آزادگان-میدان آقانور توسط تعمیرکار سیار متخصص انجام خواهد شد.برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۶۹۳۶۰۰۱۱ تماس حاصل فرمایید.امداد خودرو افسریه -یدک کش افسریههدف امداد خودرو ما آگاهی رساندن و امداد رسانی به شما عزیزان در کمترین زمان ممکن خواهد بود.با توجه به نوع خودرو و سال ساخت آن، دلایل مختلفی برای جوش آمدن آب رادیاتور ماشین وجود دارد اما به طور کلی دلایل زیر برای جوش آوردن خودرو نام برده می شود:

دلایل جوش آوردن خودرو

  • کمی آب رادیاتور
  • کثیف بودن رادیاتور و گرفتگی آن
  • مشکل در عملکرد واتر پمپ یا پمپ آب
  • خرابی ترموستات
  • مشکل در تسمه پروانه یا پروانه
  • میزان نبودن دلکو
  • میزان نبودن سوپاپ ها
  • عدم تنطیم فاصله پلاتین
  • تحمیل بار زیاد به خودرو
  • فشار آمدن به ماشین در سربالائی زیاد
  • استفاده زیاد از دنده سنگین
joosh e1558269400660

دلیل جوش آوردن ماشین های ایران خودرو

تمام محصولات ایران خودرو و خودروهای فرانسوی طوری طراحی شده اند که برای بهتر کار کردن سیستم خنک کننده حتما باید هواگیری انجام شود.هواگیری خودروهای ایران خودرو نیاز به تخصص ویژه ای دارد که در صورت نیاز میتوانید با متخصصان امداد خودرو افسریه تماس حاصل فرمائید.در صورتی که از سیستم خنک کننده و رادیاتور نشتی وجود داشته باشد، هوا جایگزین آب خواهد شد و کار سیستم خنک کننده مختل خواهد شد. با پاره شدن شلنگ آب و یا قفل کردن ترموستات و همچنین مشکل در فن یا رله فن، مشکل جوش آوردن خودرو پیش خواهد آمد.

دلیل جوش آوردن پراید

در پراید اکثرا به علت خرابی رله فن، که با توجه به موقعیت آن عمر کوتاهی دارد مشکل جوش آمدن به وجود می آید. همجنین با سوراخ شدن شیلنگ کوچک U شکل یا قفل کردن ترموستات نیز این مشکل به وجود خواهد آمد.از جمله دلایل جوش آمدن آب رادیاتور، می توان به خرابی درب رادیاتور و بالا بودن همیشگی درجه حرارت آمپر اشاره کرد. همچنین خرابی وایر شمع و برق دزدی هم در جوش آوردن پراید موثر است.

توصیه های ایمنی در ارتباط با جوش آوردن خودرو

به رانندگان خودرو  توصیه می شود که با شروع شدن فصل گرمای تهران هر دو سه روز آب موتور و رادیاتور را چک کنند و در حین رانندگی دقت بیش‌تری به آمپر آب داشته باشند تا قبل از به قرمز رسیدن، خودرو را کنار زده و خاموش کنند. می بایست همیشه در خودرو، آب به همراه داشته باشید.در این مواقع در صورت تمایل میتوانید با یدک کش افسریه با شماره 09369360011 تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی به شما عزیزان حاضر شوند.به طور کلی استفاده از ضد جوش و ضد یخ بهتر از آب می باشد. چرا که آب به علت وجود ناخالصی و همین طور ایجاد زنگ زدگی بخاری و رادیاتور، منجر به کور شدن مسیر رفت و برگشت آب خواهد شد.ضمن این که در صورتی که از آب به تنهایی در رادیاتور استفاده شده باشد، منجر به تبخیر شدن سریع آب خواهد شد که همین امر باعث جوش آوردن خودرو خواهد شد.توصیه دیگری که در هنگام جوش آوردن ماشین می توان نمود، روشن کردن بخاری روی درجه آخر می باشد که به خنک شدن موتور کمک می‌کند.  
تماس فوری